Таг: Опознай ме

Здравейте!
След като реших отново да подновя блог срещите ни, реших, че е най добре първо да ви се представя като попълня отговорите на този таг, но първо ще отговоря на някои основни въпроси:

Как се казваш?
Казвам се Христина, у дома ме наричат Хриси или Сиси

На колко години си?
На 26 години.

Какво си учила?
Учила съм средно училише в икономическа гимназия (гр. Пазарджик), после продължих професионален бакалавър специалност счетоводство (гр. Пловдив) и в последствие магистратура отново счетоводство в гр. Пловдив.

Какво работиш?
Както прочетохте от отговора предния въпрос беше напълно логично да започна да се занимавам със счетоводство, първо работих в кантора в гр. Пазарджик, в последствие започнах да работя в гр. Пловдив отново счетоводство.

Какъв е семейният ти статус?
Обвързана съм, нямам деца.


 

Ето ги въпросите от тага:


1. Би ли искал да бъдеш известен? По какъв начин?
Отговор:
Да, бих искала да бъда известна. Като дете мечтаех да бъда певица, но сега по-скоро бих искала да развивам благотворителност в защита на животните.

2. Преди да се обадиш по телефона, репетираш ли понякога какво ще кажеш? Защо?
Отговор: Да, винаги, когато говоря с непознати. Не знам защо от малка изпитвам притеснение да разговарям с непознати и до ден днешен когато по работа ми се налага да говоря с някого е така.

3. Как изглежда “перфектният” ден за теб?
Отговор: Определено перфектният ден за мен ще започне с кафе. Ще има една-две срещи с приятели (не повече). Ще съдържа поне една разходка сред природата. И една романтична вечеря с любимия човек.

4. Кога за последно си пя, докато си сам? А на някой друг?
Отговор: Пея много често, когато съм сама. Обичам музиката, обичам и да пея, ОБАЧЕ не мога да пея J затова не го причинявам на околните.

5. За какво в живота си се чувстваш най-благодарен?
Отговор: За всичко по принцип смятам, че човек трябва да бъде благодарен. Но аз лично благодаря за това че близките ми са живи и здрави.


6. Ако знаеш, че след една година ще умреш внезапно, ще промениш ли нещо в сегашния си начин на живот? Защо?
Отговор: Да, със сигурност.В ежедневието хората влизаме в някакви релси и се пускаме по течението, точно защото не знаем кога ще свърши всичко. Но ако знаеш, че днес или утре, или след пет месеца точно ще умреш ще промениш много неща в сегашния си живот. Също така и аз. Бих променила всичко, което е губене на време, бих се радвала повече на малките неща, на приятелствата, на любовта, на чашата хубаво кафе, на листата в парка и много други подобни неща.

7. Ако се сприятелите с читателите ви, какво е важно той или тя да знае за теб.
Отговор: Че съм импулсивна, но много честна и коректна в отношенията си.

8. Кажи любимият си автор.
Отговор: По принцип с четенето любовта ми е на приливи и отливи. Понякога не мога да спра да чета, а друг път просто не ме увличат книгите. Нямам любими автори, както нямам и любими актьори. Просто една книга я харесвам или не, един филм или е добър, или не.

9. Има ли за теб нещо, което е твърде сериозно, за да се шегувате с него?
Отговор: Не, няма такова нещо. Сред приятелите ми съм известна с много черният си хумор. Дори понякога отблъскващ, но смятам, че така се живее по лесно.

Тагвам всеки, който би искал да отговори на въпросите.

За контакт с мен:
facebook: https://www.facebook.com/hphadjieva
instragam: https://www.instagram.com/hristinahadjieva/

email: h.hadjieva@abv.bg

Коментари

Популярни публикации